Sesja


Zrobiliśmy ostatnio sesję wizerunkową dla GVC Group. O co chodziło w tej sesji? Przede wszystkim zaczęliśmy od zrobienia portretów osób kluczowych w firmie: Magdy i Daniela.

Podczas przygotowywania się do sesji zawsze podpowiadam, żeby na zdjęcia zabrać więcej ubrań. Pomaga to w doborze właściwego wyglądu przed obiektywem, a często robimy więcej zdjęć, żeby pokazać bohaterów w różnych "stylówkach"

Tak było również tym razem. Po wykonaniu portretów zrobiliśmy całe sylwetki, a także wystarczyło czasu i energii na zmianę kreacji i pokazanie Magdy i Daniela w trochę luźniejszym ubraniu.

INSPIROWAĆ


W misji firmy GVC jest wpisane: Pragniemy inspirować ludzi do tego aby inspirowali innych oraz wspierać rozwój organizacji biznesowych i społecznych w oparciu o najwyższe standardy etyczne. Jaki był zatem cel tej sesji? INSPIROWAĆ. Cokolwiek robimy, czymkolwiek się zajmujemy, istotą każdej działalności jest budowanie relacji z odbiorcą. W tym biznesie doskonale się to sprawdza poprzez inspirowanie. Czy można przez fotografię inspirować? Oczywiście. Czy w ten sposób możesz się wyróżnić na tle konkurencji. Jak najbardziej.