Większość przedsiębiorców wie o tym, jak ważny jest ich wizerunek, aby budować silną i profesjonalną markę. Oprócz siebie samych warto jednak pokazać także naszą firmę oraz nasz zespół. Dowiedz się, jakie korzyści niesie ze sobą sesja biznesowa w firmie. Dlaczego warto się na nią zdecydować? Jak się do niej przygotować? Czytaj dalej w naszym artykule.

Sesja biznesowa w firmie - jak wpływa na wizerunek marki?


Sesja biznesowa w firmie to nie tylko okazja do wykonania profesjonalnych zdjęć kadry i pracowników, ale również skuteczne narzędzie budowania i wzmacniania wizerunku marki.


Profesjonalnie wykonane zdjęcia biznesowe wzmacniają pozytywny wizerunek firmy, pomagają w budowaniu marki i zwiększają zaufanie. Takie zdjęcia mogą być wykorzystywane na stronach internetowych, w materiałach promocyjnych i w mediach społecznościowych, wspierając marketing i komunikację.


Co więcej, pozwalają one wzmocnić wizerunek. Zachowując spójność, odpowiednie kolory oraz standardy marki, mogą one stanowić element identyfikacji wizualnej firmy. W ten sposób stają się doskonałym narzędziem komunikacyjnym.

Jak przygotować się do sesji biznesowej w firmie?


Zanim rozpoczniesz zdjęcia, warto się przygotować do sesji biznesowej w firmie. Od czego zacząć? 


Wybierz odpowiedniego fotografa


Przede wszystkim od wyboru fotografa. Nie każda osoba bowiem ma warsztat w fotografii korporacyjnej i będzie umieć oddać ducha zespołu. Warto zatem znaleźć kogoś z doświadczeniem w pracy z firmami.


W Fun Run Studio specjalizujemy się w fotografii biznesowej. Realizujemy sesje zdjęciowe w naszym studio w Łodzi, jak i u klientów. Fotografujemy przedsiębiorców, gwiazdy, menedżerów, a także pracowników. Sprawdź nasze doświadczenie i ofertę fotografii dla biznesu.


Ustal koncept sesji


Kiedy wybierzesz już fotografa, warto porozmawiać z nim na temat szczegółów sesji. Powinien wiedzieć on, w jakim celu potrzebujesz zdjęcia oraz gdzie będą publikowane. Omów także twoje oczekiwania, scenariusz, a także lokalizacje. W ten sposób fotograf będzie wiedział, jak zaplanować swoją pracę, kiedy przyjdzie dzień sesji.


Jak się ubrać na sesję biznesową?


Ubranie na sesję biznesową powinno być profesjonalne i odpowiednie do charakteru działalności firmy. Wybór stroju powinien przekazywać pożądany wizerunek marki, jednocześnie pozostając wiernym jej stylowi.


A zatem, jeśli sesja odbywa się w dużej firmie, gdzie strój formalny jest obowiązkowy, pracownicy również powinni tak się ubrać do zdjęć. W ten sposób zachowasz spójność komunikacji ze swoimi odbiorcami.


Co innego, jeśli mówimy o branżach, gdzie strój nie jest z góry określony. Wtedy zespół może wybrać taki ubiór, który im najbardziej odpowiada. Z drugiej strony, wciąż warto zachować spójność i działać według przyjętej koncepcji.


Wykorzystaj atrybuty


Nie zapomnij również o atrybutach. Zdjęcia biznesowe można urozmaicić poprzez różnego rodzaju rekwizyty. Laptopy, długopisy, notesy to tylko niektóre przykłady. W portfolio Fun Run Studio mamy również takie realizacje jak zdjęcia biznesowe z rękawicami bokserskimi czy kijem do golfa. Wszystko zależy od Waszej kreatywności oraz tego, na co zdecydować się podczas sesji.

Jakie tło do sesji biznesowej w firmie?


Zdjęcia pracowników na jednolitym tle to standard fotografii w firmie. Tego typu fotografie mogą później służyć jako identyfikatory czy avatary w programach do pracy. Na tym jednak nasze możliwości się nie kończą.


Fotografując zespół, warto go pokazać w akcji. Dlatego często realizujemy zdjęcia w przestrzeni biurowej. Wchodzimy do sal, magazynów, odgrywamy scenki i robimy wszystko to, co pomoże nam oddać ducha zespołu. W ten sposób zdjęcia wychodzą nie tylko profesjonalne, ale również autentyczne i przekonujące.

Podsumowanie


Sesja biznesowa w firmie to doskonały sposób na budowanie wizerunku marki. Dzięki niej możesz pokazać nie tylko, jak wygląda Twoje biuro, ale również, jaki jest Twój zespół. Nic tak nie przybliża odbiorcom marki, jak przedstawienie ludzi, którzy za nią stoją. Wykorzystaj to w swoich działaniach marketingowych, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów.