Od czego zależy sukces start-upu? Od jego wizerunku. Zadbaj o niego z profesjonalnymi zdjęciami Twojego zespołu, biura oraz oferowanych produktów. Zaprezentuj swój start-up w najlepszym świetle. Dowiedz się jak, na przykładzie jednego z naszych klientów - Bitfold.

Bitfold - rewolucja w cyfrowych płatnościach


Bitfold to polski start-up, który rewolucjonizuje cyberbezpieczeństwo naszych zasobów cyfrowych oraz uwierzytelniania. Osobiste urządzenie to nowa kategoria produktu, która została zainspirowana portfelami do przechowywania kryptowalut.


Jednym z zastosowań Bitfold jest przesyłanie kryptowalut w prosty i bezpieczny sposób. Dzięki osobistemu urządzeniu transfer nie zajmuje wielu minut. Wystarczy kilka sekund na realizację transakcji. 


Bitfold jest intuicyjnym urządzeniem z dużym 5,5-calowym ekranem dotykowym i z dedykowanym systemem operacyjnym BitfoldOS. Dzięki temu jego praca przebiega w płynny sposób i nie ma konieczności podłączania dodatkowych urządzeń. Ponadto urządzenie wykorzystuje zabezpieczenia biometryczne i zaawansowane mechanizmy, które zapewniają maksimum bezpieczeństwa.


Niewątpliwie Bitfold to start-up, któremu warto się przyglądać. Celem firmy jest ustanowienie nowego standardu bezpieczeństwa, który rozwiąże problemy związane z tożsamością cyfrową, podpisami elektronicznymi czy uwierzytelnieniem wieloskładnikowym.


Z tego powodu tak ważna jest budowa nowoczesnego wizerunku, który pozwoli zyskać zaufanie dla rozwijającego się start-upu. 

Fotografia dla start-upu - dlaczego jest niezbędna?


Dla każdego start-upu, zarówno dla tego początkującego, jak i doświadczonego, zbudowanie profesjonalnego wizerunku jest punktem wyjścia dla pozyskania klientów oraz inwestorów. Fotografia zaś jest niezbędna do stworzenia dobrego pierwszego wrażenia i przyciągnięcia uwagi.


Profesjonalne fotografie produktów, zespołu i biura są ważnym elementem budowania pozytywnego wizerunku start-upu. Dobrej jakości zdjęcia przedstawiają go w najlepszym świetle i przyciągają uwagę klientów. Z kolei zdjęcia zespołu pracowników pozwalają na lepsze zrozumienie kultury organizacyjnej start-upu oraz pomagają w budowaniu zaufania do marki.


Fotografie są nieodzowne w marketingu internetowym, na stronach internetowych, w broszurach, w reklamach oraz na profilach w mediach społecznościowych. Zwiększają wiarygodność firmy, co z kolei przekłada się na większą liczbę klientów i inwestorów.


Jednak to, co ważne to fakt, aby zdjęcia były wykonane przez doświadczonego fotografa biznesowego, który potrafi uchwycić esencję marki i przedstawi ją w sposób atrakcyjny i zgodny z jej ideą. Dobre zdjęcia wymagają odpowiedniego oświetlenia, kadrowania oraz edycji, co może być trudne dla osób nieposiadających doświadczenia w tej dziedzinie. Dlatego warto zdecydować się na usługi profesjonalisty, który zadba o każdy szczegół.

Sesja zdjęciowa dla start-upu to inwestycja


Wiele start-upów decyduje się na profesjonalną sesję zdjęciową, jeszcze przed pokazaniem swojego projektu światu. Jest to mądry krok, który zaowocuje w przyszłości. Profesjonalne zdjęcia już na starcie mówią, że jesteśmy ludźmi, którzy wiedzą, co robią i podchodzą do swojego zadania poważnie.


Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym start-upem, czy prężnie działającą firmą z oddziałami w kilku miastach. Ludzie chcą robić biznes z ludźmi. Z tego powodu warto zadbać o swój wizerunek jak najwcześniej, aby wzbudzić zaufanie pierwszych klientów oraz inwestorów.


Pamiętaj, że jedna sesja zdjęciowa może być inwestycją dla Twojej firmy i marketingu. Rezultatem naszej pracy jest bowiem seria kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu zdjęć, które możesz wykorzystywać przez kolejne miesiące działalności start-upu.


Co możesz zrobić z otrzymanymi fotografiami? Wykorzystaj je do budowy profesjonalnej strony internetowej, a także do kampanii w social mediach. Zdjęcia Twoich pracowników sprawdzą się również do wewnętrznej komunikacji. Ponadto pokazanie Twojego zespołu przybliży innym firmom oraz przyszłym klientom kim jesteście. Zyskacie “ludzkie oblicze”, które zwiększa zaufanie i przywiązanie do marki.


Tak naprawdę efekty sesji zdjęciowej możesz wykorzystywać przez wiele lat do budowania swojego wizerunku. Z tego powodu warto potraktować ten wydatek jako inwestycję, a nie jako dodatek do pierwszej kampanii marketingowej.

Profesjonalne zdjęcia a fotografie ze stocka


Wiele początkujących firm popełnia ten błąd. Używają one zdjęć stockowych ze względu na oszczędność czasu oraz budżetu. Jednak, zamiast zbudować profesjonalny wizerunek, stają się jedną z wielu marek, które wykorzystują te same zdjęcia do identyfikacji. Trochę trudno o indywidualność, prawda? 


Ponadto wiele zdjęć stockowych charakteryzuje sztuczność. Niektóre z nich dorobiły się wręcz memów lub są obiektem żartów. Użytkownicy zaś widząc takie fotografie, mogą mieć trudności, aby utożsamić się z przedstawionymi osobami.


Wykorzystanie efektów sesji zdjęciowej Twojego start-upu może przynieść większe korzyści niż użycie stockowych zdjęć. Sztuczny uśmiech nieistniejących pracowników sprawi, że firma będzie budzić wątpliwości nie tylko wśród Klientów, ale również wśród potencjalnych inwestorów, a nawet przyszłych pracowników. 


Warto chwalić się tym, co mamy i co wspólnie zbudowaliśmy. Nikt w końcu nie spodziewa się tego, że świeży start-up będzie miał siedzibę w najlepszym miejscu na biznesowej mapie Polski. Jednak pokazanie przyjaznego biura pełnego uśmiechniętych i zaangażowanych ludzi może tylko zaprocentować.

Podsumowanie


Fotografia jest kluczem do zbudowania wizerunku start-upów i przyciągania klientów oraz inwestorów. Profesjonalne zdjęcia pozwalają na lepsze zrozumienie kultury organizacyjnej, a także zwiększają jej wiarygodność i atrakcyjność. Dobre fotografie biznesowe są niezbędne w marketingu, na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Zadbaj o spójną i profesjonalną prezentacją wizualną swojego start-upu i zwiększ swoje szanse na rynku.