Czy branżę medyczną można przedstawić w nieformalny, kolorowy sposób? Sesja dla Dr Cichobieg udowadnia, że można. Dowiedz się na przykładzie tej kampanii, jak prowadzić kreatywnie social media. Sprawdź, skąd brać pomysły na posty i w czym pomogą Ci profesjonalne zdjęcia.

Dr Cichobieg, czyli odzież medyczna i obuwie


Naszą ostatnią wyjątkową sesję realizowaliśmy dla Dr Cichobieg. Jest to polski producent obuwia medycznego dedykowanego dla personelu medycznego, a także dla pracowników salonów kosmetycznych i placówek edukacyjnych.


To, co wyróżnia tę markę, to jej nieszablonowe podejście. Ich obuwie bowiem wyróżnia się wyjątkowymi kolorami i wzorami, które przełamują rutynę i monochromatyczny charakter branży medycznej. Tym samym dodają one odrobinę radości do pracy i pozytywnej energii każdego dnia.


W ofercie Dr Cichobieg znajduje się nie tylko profesjonalne obuwie medyczne takie jak trampki, klapki czy chodaki, ale także kolorowe skarpetki, czy butelki. W skrócie wszystko, co jest potrzebne, aby umilić dzień w pracy.

Kreatywnie i kolorowo, czyli pomysł na sesję dla Dr Cichobieg


Współpraca Dr Cichobieg i Fun Run Studio można opisać jednym słowem: kreatywnie. Rezultatem wspólnej sesji były kolorowe i energiczne zdjęcia, które dziś są wykorzystywane przez markę w mediach społecznościowych.


Sesja zdjęciowa dla Dr Cichobieg została pomyślana tak, by przyciągać wzrok i wywoływać pozytywne emocje. Zdjęcia z balonami, kolorowymi butami, jaskrawymi butelkami na wodę i uśmiechniętymi modelkami w tle rozświetlają profil firmy na Instagramie i Facebooku.


Jednocześnie energiczne zdjęcia odzwierciedlają ducha marki, która chce, aby jej produkty były źródłem energii w miejscu pracy. Tym samym mogą one stać się modnym dodatkiem do uniformu, który dodaje charakteru i podkreśla nasz osobisty styl.


Dr Cichobieg pokazuje, że każda marka, nawet z tak specyficznej branży jak medyczna, może wyróżnić się za pomocą kolorowych i pełnych życia zdjęć. Wystarczy przemyślana strategia i pomysł.

Jak prowadzić social media swojej firmy, aby się wyróżnić?


Kampania dla Dr Cichobieg to źródło pomysłów nie tylko dla branży medycznej. Różnorodne firmy mogą czerpać z niej garściami, aby opracować ciekawy i angażujący content. Jak prowadzić social media, aby się wyróżnić? Oto kilka sposobów na to, by zabłysnąć na tle innych.


Zacznij od znalezienia swojej niszy. Zastanów się, co sprawia, że Twoja marka jest unikalna. Czy to specjalistyczne produkty, wyjątkowa misja firmy, czy może innowacyjne podejście? W przypadku Dr Cichobieg to jest ich energiczne i pozytywne nastawienie, które odmienia branżę uniformów medycznych.


Użyj spójnej palety kolorów, stylu fotografii i projektowania graficznego, aby Twoje posty były łatwo rozpoznawalne. Sesja Dr Cichobieg jest tego doskonałym dowodem. Wystarczy odwiedzić ich profil w social mediach, aby przekonać się, w jaki sposób zwraca ona uwagę swoich odbiorców.


Nie zapominaj również o narracji. Dobra historia to podstawa. Dlatego opowiadaj o swojej marce w ciekawy, angażujący sposób. Pokazuj, jak produkty są używane, kto za nimi stoi lub w jaki sposób zmieniają świat dookoła nas.


Na końcu pamiętaj, że komunikacja w social mediach nie jest jednostronna. To rozmowa, którą prowadzisz ze swoimi odbiorcami. Odpowiadaj na komentarze, bierz udział w konwersacjach i twórz treści, które zachęcają do interakcji, takie jak ankiety lub konkursy.


Skąd brać kreatywne pomysły na posty?


Wyróżnienie się na tle innych w czasach, gdy chce to zrobić, nie jest łatwe. Skąd zatem brać pomysły na posty i angażującą treść?


Poszukiwania możesz zacząć od kont związanych z Twoją branżą. Sprawdź, jakiego rodzaju treści zdobywają największą uwagę. Obserwuj różne profile, aby znaleźć ciekawe pomysły.



Staraj się być na bieżąco. Trendy mogą dostarczyć pomysłów na treści, które są relewantne i angażujące. Dotyczy to nie tylko nowinek z Twojej branży, ale także innych obszarów, które zdobywają popularność.


Nie bój się próbować nowych rzeczy. Ludzie kochają dobre historie. Opowiadaj o swojej marce, o tym, jak powstają produkty, przedstaw historie pracowników.


Nie wiesz, od czego zacząć? Baza dobrych zdjęć to podstawa. W Fun Run Studio specjalizujemy się w fotografii biznesowej. Realizujemy sesje wizerunkowe, a także wykonujemy zdjęcia na potrzeby marek. Chcesz pokazać siebie lub swój produkt w kreatywny sposób? Skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o sesji zdjęciowej dla Twojej firmy.

Podsumowanie


W dzisiejszym świecie social media, aby się wyróżnić, trzeba być kreatywnym - a Dr Cichobieg jest tego doskonałym przykładem. Fotografowie, graficy, copywriterzy – kreatywni profesjonaliści mogą wnieść nową energię do Twoich treści. Przekonaj się, że gotowość biznesowa nie musi być nudna.