💎 Jesteś coachem biznesu? Dlaczego profesjonalne zdjęcia są dla Ciebie ważne?

💎 Co sprawia na zdjęciu, że ludzie Ci ufają?

💎 Jak zbudować wizerunek coacha biznesu?


Twoja obecność w internecie to kluczowy element Twojego sukcesu. Jak jednak wyróżnić się na tle konkurencji, a do tego zbudować przekonujący wizerunek w internecie, który dotrze do przedsiębiorców? Z pomocą przychodzi profesjonalna sesja zdjęciowa. Przekonaj się, na jak wiele sposobów jest ona w stanie Ci pomóc i jak ją maksymalnie wykorzystać.


Zobaczcie przy okazji naszą ostatnią sesję z Anią, która przyjechała do nas prosto z ... Brazylii? Niemiec? UK? We wszystkich tych miejscach zbierała cenną wiedzę, dziś dzieli się nią na sesja online, dlatego zdjęcia to dla niej klucz do sukcesu.

Jak zbudować swój wizerunek jako coach biznesowy?


Jako coach biznesu nie masz łatwo. Budowa profesjonalnego wizerunku to długa droga. Do tego dookoła otacza Cię silna konkurencja, a Ty musisz przekonać innych, że to właśnie Tobie warto zaufać. Istnieją różne metody, jakie coachowie biznesowi mogą wykorzystywać do budowy swojej obecności. Internet zaś to najważniejsze miejsce, które może Ci pomóc w tym celu. 

Strona internetowa


Jak wykorzystać internet, aby zbudować swój wizerunek? Po pierwsze, warto zainwestować w dobrą stronę, która będzie Ciebie przedstawiała jako rzetelnego coacha biznesowego. Profesjonalne zdjęcie Ciebie to podstawa. Dobrze, aby szło ono równolegle z informacjami o Twoim doświadczeniu czy kwalifikacjach. Nie zapominaj również o referencjach od zadowolonych klientów. To właśnie opinie są jednym z tych elementów, na jakie użytkownik zwraca uwagę przed podjęciem decyzji zakupowej. 


Oprócz opinii dodaj również przykładowe case study, artykuły oraz publikacje, w których opiszesz, w jaki sposób pracujesz oraz jakie wyniki osiągają Twoi klienci. Sprytnym rozwiązaniem jest także blog. To doskonałe miejsce na takie treści, które mogą przyciągać ruch, a do tego być tematem publikacji w Twoich mediach społecznościowych.

Media społecznościowe


Strona internetowa to nie wszystko. Docieraj do szerszego grona potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe. Regularnie publikuj wartościowe treści na LinkedIn, Facebook czy Instagram. Dodając do nich swoje biznesowe zdjęcia, zwiększysz swoją rozpoznawalność i autorytet.


Zachowaj jednak spójność. Prowadź dedykowane konto i na nim zamieszczaj treści związane z tematyką biznesową. Mogą to być krótkie porady dotyczące coachingu i metod, jakie wykorzystujesz w pracy z klientem. Pomyśl również o infografikach, nagraniach wideo i podcastach. Urozmaicą one Twoje social media i ułatwią zwiększenie zasięgu wśród osób, którzy szukają ekspertów takich jak Ty!

Sesja dla coacha biznesowego 


Jako coach biznesowy, musisz zadbać o swój wizerunek, aby przyciągnąć klientów i zbudować zaufanie. To absolutna zasada do budowy marki osobistej zwłaszcza w takiej dziedzinie jak Twoja. Dobra sesja wizerunkowa zaś pozwoli Ci przedstawić się w sposób profesjonalny i atrakcyjny. Co więcej, zwiększa Twoją wiarygodność jako eksperta i pozwoli na wyróżnienie się wśród konkurencji, która nie dba o jakość swoich zdjęć.


Ponadto zwróć uwagę, że zdjęcia z sesji wizerunkowej możesz wykorzystać w różnych materiałach marketingowych. Posłużą Ci one nie tylko do zmiany profilowego, ale także do regularnych publikacji na stronie internetowej czy mediach społecznościowych. Wielu z moich klientów wykorzystuje przez lata efekty jednego naszego spotkania.


Profesjonalna sesja zdjęciowa to nie tylko okazja do stworzenia atrakcyjnych zdjęć, ale również do przedstawienia siebie w sposób autentyczny i przyciągnięcie nowych klientów. Dlatego podejdź do tego, jak do inwestycji w siebie i swój biznes. Dobrej jakości zdjęcia będą służyć Ci przez długi czas. Możesz wykorzystywać je w różnych materiałach marketingowych i w ten sposób powiększać swój zasięg i rozpoznawalność.

Jak przygotować się do zdjęć?


Wiesz już, że sesja zdjęciowa to ważny element w budowaniu Twojego wizerunku jako coacha biznesowego. Dlatego warto się na nią dobrze przygotować, aby maksymalnie wykorzystać czas w studio. Oto kilka wskazówek, jakich udzielam moim przyszłym klientom.

Wybierz styl i koncepcję zdjęć 


Przed sesją zastanów się, jakie zdjęcia chcesz uzyskać i jakie ma być ich przesłanie. Jeśli nie masz pomysłu, skonsultuj się z fotografem. Profesjonalista doradzi Ci w kwestii wyboru odpowiedniej koncepcji, która będzie odpowiadała wizerunkowi, do jakiego dążysz. 


Dobrym pomysłem będzie również sprawdzenie konkurencji i sprawdzenia sposobów, jakie wykorzystują najbardziej rozpoznawalne osoby w Twoim branży. Zaobserwuj, w jaki sposób zwracają oni na siebie uwagę oraz co najlepiej działa na ich grupę odbiorców. 

Przygotuj garderobę 


Odpowiednie ubrania to nieodłączna część dobrych zdjęć. Wybierz takie, które doskonale leżą na Tobie i pasują do Twojego stylu. Nosisz na co dzień garnitur? W takim razie weź go ze sobą do studia fotograficznego. Preferujesz luźniejszy styl? Zrób tak samo. Pamiętaj, że na zdjęciach liczy się autentyczność. 


Zawsze radzę, aby na sesję zdjeciową wziąć kilka kompletów ubrań. Dzięki temu sprawdzimy, które stylizacje wyglądają najlepiej w obiektywie. Z doświadczenia wiem, że najbezpieczniejsze są stroje w stonowanych kolorach, bez abstrakcyjnych wzorów czy nadruków, a do tego dobrze dopasowane do sylwetki.

Rekwizyty zawsze mile widziane


Na zdjęciach możesz wykorzystać różne rekwizyty, które podkreślą Twoją osobowość i charakter Twojego biznesu. Może to być np. laptop, telefon komórkowy, notes, kubek z logo Twojej firmy itp.

Zrelaksuj się 


Na koniec, ważne jest, aby podczas sesji zdjęciowej czuć się swobodnie i się zrelaksować. Profesjonalny fotograf powinien pomóc Ci w stworzeniu przyjaznej atmosfery, która pozwoli na uzyskanie naturalnych i spontanicznych zdjęć.


W Fun Run Studio zaczynam zawsze od łyka dobre kawy, luźnej rozmowy i włączenia muzyki. Dzięki temu obiektyw przestaje być straszny, a pozowanie przychodzi naturalnie.

Podsumowanie


Obecność w sieci to inwestycja w przyszłość Twojego biznesu. Dlatego nie wahaj się i zdecyduj się na profesjonalną sesję zdjęciową. Dzięki niej wyróżnisz się na tle konkurencji i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów. Doświadczony fotograf pomoże Ci w osiągnięciu Twoich celów biznesowych, a z efektów współpracy możesz korzystać przez lata.