Sesja wizerunkowa


2 lata temu pandemia zmieniła wiele w naszym otoczeniu. Duża zmiana nastąpiła również w komunikacji z klientem, w komunikacji z otoczeniem.

Teraz przekaz budowany jest coraz częściej on-line. Jeszcze do niedawna wizyta zdalna w gabinecie lekarskim była czystą abstrakcją, teraz stała się codziennością. I o ile nie wszystko da się zorganizować i załatwić na odległość, to komunikacja on-line, budowanie wizerunku w Social Mediach to podstawa egzystencji wielu firm.

Branża Healtcare jest tutaj bardzo dobrym przykładem. Pacjent umawiający wizytę zdalną czy na miejscu w przychodni chce być nie tylko obsłużony w sposób bezpieczny, profesjonalny, zgodnie z najwyższymi standardami, ale również czuć że po drugiej stronie też nadal jest człowiek.

Wysokie standardy to dla Poradni Aloes jeden z elementów budowania więzi i zaufania wśród klientów. Ważnym więc elementem jest zatem komunikacja i przekaz budowany w Social Mediach na stronie www i wszędzie tam gdzie klient dociera on-line szukając informacji i wsparcia.

Sesja którą zrealizowaliśmy miała na celu przygotowanie portretów personelu medycznego, pokazanie środowiska pracy a także wnętrz poradni dopasowanych do europejskich standardów


Polecamy to miejsce.


fot. Artur Rusek (fun&run studio)

Poradnia Aloes